Ștergere cont Las Vegas - Ghid de autoexcludere ✅

Daniel Nazare

Verificat

1.11.2024

Disclaimer simbol triunghi iconJucătorul.ro își propune să va ofere mereu cele mai exacte și actualizate informații. Va informăm că unele linkuri de pe site pot fi linkuri de afiliere. Ele nu aduc nici un cost suplimentar pentru cititori, dar pentru care noi putem primi un comision care ne ajută la menținerea site-ului.

TOP 4 Aspecte importante despre închiderea contului la Las Vegas

CaracteristiciDetalii
⌛ Durata procesului2-3 min
⏹️ Metode disponibileSetări sau e-mail
🕛 Timp autoexcludere7 zile - Nelimitat
🗨️ Program live chatluni-vineri 10-18

Cum funcționează autoexcluderea la Las Vegas Casino?

Autoexcluderea este o măsură pe care cazinoul o oferă jucătorilor care doresc să ia o pauză. Poți alege această opțiune atunci când simți că petreci prea mult timp și bani la jocuri, apăsând butonul de contact Las Vegas Casino.

Atenție!
Conform Art.17 din GDPR, jucătorii au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor personale, iar operatorii sunt obligați să o facă. Ei trebuie să șteargă datele dacă nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate, sau dacă jucătorul își retrage consimțământul pentru prelucrarea lor.

Poți solicita închiderea definitivă a contului și stergerea datelor tale din baza de date a operatorului prin transmiterea unui email la suport@lasvegas.ro. Înainte de a decide să te autoexcluzi sau să ștergi contul, nu uita de retragerea câștigurilor din Las Vegas Casino. Ștergerea definitivă se poate solicita chiar dacă nu ai finalizat verificarea contului Las Vegas.

Las Vegas Casino stergere cont

Ce drepturi am în calitate de jucător la cazino?

Las Vegas păstrează un registru al jucătorilor care solicită închiderea permanentă sau temporară a contului, pentru a-l prezenta autorităților. Datele jucătorilor din registru, și orice cod bonus Las Vegas sunt păstrate pentru 6 luni de la înscrierea în acesta. Conform legislației în vigoare, jucătorii au următoarele drepturi:

  • dreptul de a solicita ștergerea datelor personale, cunoscut și ca “dreptul de a fi uitat”
  • dreptul de a accesa oricând datele înregistrate de către Las Vegas Casino
  • dreptul a solicita restricționarea prelucrării datelor.
Important/semnul exclamarii portocaliu

Important

Pe perioada excluderii, nu vei primi nicio comunicare promoțională cum ar fi despre bonusul fără depunere Las Vegas. Contul îți va fi suspedat și nu ți se va permite accesul la nicio activitate.

Concluzie: Mizează pe echilibru, folosește autoexcluderea!

imagine daniel nazare autor

Daniel Nazare

Autor, Jucătorul.ro

Aproape 25 de ani de experiență în presa sportivă. A debutat ca jurnalist în 1997, în primul an de facultate, fiind redactor la ziarul ZIUA. Apoi s-a transferat la Sportul Românesc, Evenimentul Zilei, Prosport, Adevărul, Cancan și Click.ro. A fost invitat permanent, de-a lungul timpului, la posturile GSP TV, TV Sport, Telesport, Sport.ro și Digi Sport. A scris la rubrica de opinii pentru ProSport, Adevărul, Evenimentul  Zilei, Ilfov Sport, 100% Sport. Daniel Nazare este prezentator de emisiuni la Radio Sport Total FM, singurul post de profil din România și invitat la televiziunea Sport.ro. Este acum senior-editor la Prosport, unde semnează opinii și analize, dar scrie și articole zi de zi.

Întrebări frecvente

Cum se face o închidere de cont Las Vegas casino?

Poți să-ți închizi definitiv contul Las Vegas prin transmiterea unei solicitări prin e-mail, la suport@lasvegas.ro.

Cum mă pot autoexclude la Las Vegas Casino?

Pentru a te autoexclude din Las Vegas Cazino, accesează „Profilul Meu” din contul tău de jucător. Acolo vei găsi opțiunea „autoexcludere” unde poți alege perioada dorită, de la o săptămână, 1 lună, 6 luni sau permanentă.

Pe cât timp se realizează autoexcluderea la cazinoul Las Vegas?

Autoexcluderea la Las Vegas Casino poate fi timp de 1 săptămână, 1 lună, 6 luni, sau permanentă.

Pot redeschide un cont Las Vegas care a fost inactiv mult timp?

Da. Las Vegas Casino își rezervă dreptul de a închide un cont care nu a avut activitate de joc pentru 12 luni. Poți solicita redeschiderea prin email la suport@lasvegas.ro

Pot să deschid mai multe conturi Las Vegas simultan?

Nu. Conform regulilor Las Vegas Casino, fiecare jucător poate avea un singur cont.

Pot să-mi redeschid contul Las Vegas după ce m-am autoexclus?

Da. Poți solicita redeschiderea contului Las Vegas printr-un email la suport@lasvegas.ro. Contul oricum se va reactiva automat la expirarea perioadei. În cazul suspendării permanente, contul poate fi redeschis după minim 6 luni de la autoexcludere.

Ce se întâmplă cu banii mei din contul Las Vegas pe durata auto-excluderii?

Pe perioada autoexcluderii, contul tău nu poate fi folosit pentru nicio activitate. Așadat, câștigurile tale vor rămâne în siguranță în cont și vor putea fi folosite după reactivare.

Nu am efectuat verificarea contului Las Vegas în timp util, îl mai pot redeschide?

Da. Conform termenilor și condițiilor Las Vegas, contul tău va fi închis automat în 30 de zile de la deschidere dacă nu a fost verificat. Poți solicita redeschiderea printr-un email la suport@lasvegas.ro.

Cum mă pot dezabona de la reclamele Las Vegas?

Te poți dezabona de la ofertele de bonusuri fără depunere sau rotiri gratuite la Las Vegas Casino prin modificarea opțiunilor de abonare. Accesează secțiunea “Profilul Meu” și mergi la “Informații Personale”. Acolo vei putea să anulezi notificările. Poți stopa primirea de oferte și prin autoexcludere.

sageata verde sus buton